E-shop společnosti K-system
Nevíte si rady? Potřebujete poradit? Volejte +420 601 333 063
Jak poznat důvěryhodný e­-shop v oblasti stínící techniky?

Jak poznat důvěryhodný e­-shop v oblasti stínící techniky?

13.9.2016

V současné době je velmi těžké poznat, který e­shop je důvěryhodný a který ne. Design už není zdaleka všechno, co nás upozorní, že něco není v pořádku. V pozadí e­shopů se často skrývají firmy, které jsou ve skutečnosti prázdné schránky. Proto je důležité před nákupem kontrolovat, kdo za e­shopem stojí a zda je internetový obchod ověřený.

Pravdivé informace? To nikoho nezajímá.

“Ověřeno zákazníky přes heureku,” svítí informace na e­shopu. Po troše hledání lze zjistit, že informace není pravdivá. Kolik zákazníků však díky tomu nakoupilo? Tyto informace se dají lehce ověřit, co však dělat s těmi, které jsou velmi těžce dohledatelné? Například taková doba působení na trhu. E­shopy si přidávají roky na trhu pro získání důvěryhodnosti a málokterý zákazník pojme podezření, nebo si danou informaci prověří.

Záruka? To my neznáme.

Pozáruční servis nebo záruční lhůta je jedna z rozhodujících vlastností při koupi výrobku. Přesto některé e­shopy naprosto nedbají podmínek a tyto věci vůbec neřeší. Zákazníci se tak nedovolají spravedlnosti.

Ověření dodavatelé? Zbytečnost.

Podvodné e­shopy obvykle nakupují od kohokoliv, kdo jim nabídne. Řetězec dodavatelských firem tak není spolehlivý, ani korektní. K zákazníkům poté putují výrobky, které vůbec nemusí odpovídat tomu, co si zákazník objednal.

Chat se zákazníky? Jsme však pořád offline

Chat na e­shopu je známkou toho, že se e­shop stará o své zákazníky. Co ale v případě, kdy tuto domněnku pouze vzbuzují, ale reálně funkce není dostupná?

Co by teda správný e­shop měl mít?

Produkty sám vyrábět či nakupovat přímo od výrobců

Pokud chci mít spokojené zákazníky, musím si na 100 % stát za kvalitou výrobků, které prodávám. Proto by e­shop měl své výrobky buď sám vyrábět, nebo alespoň nakupovat přímo od výrobců.

Jasné a přehledně umístěné obchodní podmínky

Pravidla jsou důležitá a chrání jak zákazníky, tak e­shopy. Pokud e­shop nemá jasné obchodní podmínky, pravděpodobně se žádnými ani neřídí.

Ověřeno zákazníky

Heureka nedává e­shopům známku jen za hezký vzhled. Jedná se o složitý proces, který zahrnuje spoustu podmínek. Ověřte si před nákupem, zda Vám e­shop náhodou netvrdí něco, co si nezasloužil.

Kamennou prodejnu či showroom

Kamenná prodejna je jednou ze známek spolehlivosti. Provozovatel se totiž neschovává za obrazovkou, ale má i místo, kde si můžete přijít produkty prohlédnout, nebo vyzkoušet.

Neskrývat majitele

E­shop na kterém nenajdete informaci o provozovateli ji zřejmě skrývá z určitých důvodů. Je pak již na Vás, zda chcete důvěřovat stránce bez provozovatele, nebo radši najdete jinou, která nemá co skrývat.

Nelhat v konkurenčních výhodách

Informace jako největší nebo nejvýhodnější e­shop jsou často klamavé. Správný e­shop by měl být schopen podložit svá tvrzení důkazy v podobě ověřených výsledků, nebo jinak.

Rychle reagovat na dotazy či stížnosti zákazníků

Starost o zákazníky je jednou z důležitých hodnot, které by měl e­shop zastávat. Proto, pokud nereaguje již ze začátku, je třeba být obezřetný a zamyslet se, zda radši nenakoupit jinde.

Co tedy závěrem?

Slepé nakupování přináší problémy především Vám. Proto si před nákupem raději provozovatele prověřte a nenakupujte u neověřených e­shopů, nebo e­shopů s nejasnou a nedoložitelnou historií.

Chat